Privacy verklaring

maandag 11 augustus 2014

Quilt rack on the wall

Gesprek afgelopen week tussen Michiel en mij:
Ik: "Michiel ?".
Michiel: "Ja schat".
Ik: "Heb jij nog hout in de garage staan?".
Michiel: "Ligt eraan waarvoor, maar er ligt genoeg".
Ik: "Nou, het zou wel handig zijn als ik iets op de quiltkamer heb waar ik mijn quilt tops op kan hangen die ik nog moet doorquilten".
Michiel: "En waar moet dat dan komen?".
Ik met mijn liefste glimlach: "Ik heb nog een klein stukje muur vrij achter de deur. Perfekt voor een quilt rek aan de muur".

Conversation last week between Michiel and me:
Me: "Michiel?".
Michiel: "Yes dear".
Me: "Do you have wood in the garage?".
Michiel: "Depends for what, but there is enough".
Me: "Well, it would be useful if I have something in the quilt room where I can hang my quilt tops that still need to be quilt".
Michiel: "And where would you put it?".
Me with my sweetest smile: "I still have a small piece of wall free behind the door. Perfect for a quilt rack on the wall ".


En zo kwam het dat er gistermiddag volop gemeten, gezaagd en geboord werd door Michiel terwijl ik beneden lapjes zat te vouwen. Met die lapjes hoop ik over een paar dagen toch echt klaar te zijn. Toen ik te horen kreeg dat het klaar was, liep ik snel naar boven, ...
"Ohh je hebt me een klimrek aan de muur gemaakt hahaha, maar hij is GEWELDIG !".

And so it was that there was plenty of measured yesterday afternoon, sawn and drilled by Michiel while I sat down fabrics to fold. With those fabrics, I hope in a few days really to be ready. When I was told that it was done, I ran up quickly,...
"Ohh you have made me a climbing rack on the wall hihihi, but it's GREAT!".
 
 
Nu heb ik plaats genoeg om de quilt tops op te hangen die ik nog door moet quilten. Zoals je kunt zien zijn er dat drie.
 
Now I have plenty of space to hang my quilt tops that I still need to quilt. As you can see I have three.
 
 
Bovenaan hangt de Chocolate and Blueberry Stars (klik om meer over deze quilt te zien).
 
On top there is the Chocolate and Blueberry Stars (click to see more about this quilt).
 
 
Daaronder hangt de Quilt of Love met een mooie zachte wollen vulling erin (klik om te lezen waarom deze quilt Quilt of Love heet). Als laatste is daar de When the frost is on the pumpkin quilt (klik om meer te zien van deze quilt).
 
Below it hangs the Quilt of Love with a nice soft wool batiing in it (click to read why this quilt Quilt of Love is called). Finally, there is the When the frost is on the pumpkin quilt (click to see more of this quilt).
 
 
Wat is het heerlijk dat deze quilts nu ook een plekje hebben gekregen, ook al is het achter de deur.
 
It is such a joy that these quilts now have gotten a place, even if it is behind the door.
 
 
Een quiltrek van 1 meter breed voor maar een paar euro. Het hout uit de garage en de stangetjes van de doe-het-zelf zaak. Ik ben er super blij mee Michiel !

A quilt rack of 1 m. wide for just a few euros. The wood from the garage and the hanging bars of the DIY shop. I am very happy with it Michiel!
 
 
En de anti stress kit die achter de deur hing, hangt nu op de deur. Ik hoop hem niet nodig te hebben ;-)

And the anti-stress kit that hung behind the door, now hangs on the door. I hope not to need it;-)
 
 

28 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een geweldige oplossing!

Elza zei

Super dat heeft je man weer heel mooi gemaakt en wat slim achter de deur. Staat ook mooi hoor die drie quilts zo onder elkaar.

Heleni zei

Oh dat is handig Carin. Maar die Michiel van jou ook.....!

Shirley zei

Haal bij de doe-het-zelfzaak foambuizen die je ter isolatie normaal over verwarmingsbuizen moet doet, snijd ze overlangs open, bedek ze met katoen aan de buitenkant en schuif ze over de stangen. Zo bescherm je de quilts tegen afdruk/ uitrekken precies op dat smalle stokje, katoen is voor t geval de foambuizen kleur afgeven.

Flickenstichlerin zei

Dear Carin,
very practical and decorative idea, love it, as well as your anti stress kit.
Greetings,
Sylvia

Birgitte aka Bietje zei

Wat een prachtig rek heeft Michiel voor je gemaakt. De tip van Shirley had ik ook voor je. En nog een tip voor de anti-stress kit. Als je het nodig hebt, niet te hard tegen de deur. Je zou er zó een gat in beuken. Mijn broer deed dat ooit.

foekie's fashion zei

Geweldig mooi gemaakt en een leuk idee. Groetjes van Joke

Judith zei

Wat super gemaakt, echt heel erg handig!

Lida zei

Perfect plekje! Ik heb helaas geen rechte muur meer over, misschien dat ik nog eens rond moet kijken voor een plekje en dan deze foto onder DH's neus stoppen! Groetjes
Lida

marga zei

Wat handig en mooi gedaan. Zo kun je genieten van de quilt's ook al zijn ze nog niet af.
Groeten
Marga

Marguerite zei

Ziet er mooi uit.
Ik heb ook ergens een tekening liggen voor een quiltrek wat manlief ooit moet gaan maken voor mij. Heb zelf ook geen muur voor zo'n oplossing als bij jou.

Floor zei

Heel handig die man van jou, maar ook dat rekje aan de muur.
Zo kan je ze niet vergeten en het ziet er leuk uit.

Elisa zei

Wat een prachtige oplossing, je hebt wel een hele handige man zeg :)

Sis Voorn zei

Top idee !!!!
Zal het thuis even doorgeven... ;))

Mii Stitch zei

I really like the anti stress option :)

Unknown zei

Heerlijk zo'n handige man. Je quiltrek ziet er prachtig uit. Mijn complimenten.
Groetjes,
Linda

Anoniem zei

Wat een goed idee en het is erg mooi geworden. heerlijk toch, zo'n mooie werkkamer.

Saskia Smit zei

Dat is een goeie tip van Shirley. Maar ga je ze nu ook doorpitten of maak je eerst alle sporten vol?

conny's quilts en creaties zei

Wat een prachtig rek heeft Michiel voor jou gemaakt. Daar zou hij zo een handeltje in kunnen beginnen. Voor jou werk aan de winkel nu je steeds kan zien hoeveel quilts je nog moet doorpitten......kant en klare quilts staan ook super op dit mooie rek denk ik....;-)

Vlijtige Handjes zei

Mooi plekje. Niet te dichtbij om in de stress te schieten en ver genoeg om er al van te genieten :) :)
Het wordt wel een paleisje zo!

Julie zei

What a wonderful husband you have, he's done such a super job on the quilt hanger, its beautiful.

Unknown zei

Goed zeg!!!!

Annie Kingma zei

Mooi en handig zeg..fijn zo'n handige man
En een goed idee ook zo
Groetnis Annie

Ineke zei

Heeft je man mooi gemaakt!!!

Liefs, Ineke

jolanda zei

Heerlijk zo'n handige man. Het ziet er super uit hoor!
Die anti-stress kit, hahaha zo grappig. ;-)))

Maria zei

Wat een goed idee en goedkoop !! Mijn rek hangt vol met quilts die nog moeten gequilt worden, ik hoop er in de winter aan te kunnen beginnen.

quilting Jeannet zei

Wat een geweldig rek Carin, enne, maar drie, ik ben er gewoon jaloers op, heerlijk dat je nog een plekje had voor zo,n rek

Daniëlle zei

Meis wat mooi!! Heb hier ook een aantal van die houten gordijnroeden boven elkaar hangen, vol met heerlijks en jaaaaaa, ook nog wat UFO's hihihi, zou niet goed zijn als die er niet waren toch?